Friday, December 10, 2010

Contest Mimik Muka kaw2 punye..





Ni lagi satu contest aku join,cam best je huhu...kat bawah ni,aku letak gambo ni.dua gambo combinekan jadi 1 gambo.


muka selenge






Ok nak cite sket pasal gambo ni..gambo ni diambil masa kat luar surau sekolah aku..masa tu baru pas solat maghrib,so pas da ngaji da ajar budak ngaji,aku pun pi luar bukak laptop..tetibe nak menggatai amik gambo sorang2 guna webcam tuh..kita sorang-sorang so wat je la mimik muka macam-macam haha....bile aku snyum sampai tak nampak mata tu ade orang kate muka aku macam kucing.whattt??again?kucing?hahahaha...ade ke patut..tapi takpela,kucing pun kucing le,jangan anjing sudah hahha..tu je kot sket tentang gambo ni..DONE!

2 comments:

Siti Noraisyah said...

Heheheh... comei2.. meaww..!!

iqa senpai said...

ley jd kwn tompok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...