Friday, December 10, 2010

Photo Contest : My Best Friend Forever!


ha...akhirnya msuk gak contest ni..dari semalam tangannya malas nak taip..arigatou naa kak aisyah coz ajak aku masuk contest ni..saja suka-suka masuk..well aku pun ada BFF gak...tp yang special sorang-sorang tu rasanya xde coz pd aku sume kawan2 aku special..ok kat bawah ni ada satu gambo aku bersama kawan-kawan satu sekolah dulu masa pertemuan alumni ma'ahad kitorang oktober yang lepas.......windunyeeee


Mula berkawan sejak tahun berapa?

Kitorang da berkawan sejak tahun 1998 till now.mula dari tingkatan satu lg semasa bersekolah di ma'ahad attarbiyah al-islamiyah tunjung,beseri,perlis (MATRI).Sampai sekarang still contact lagi antara satu sama lain.FB la medium  yang mengukuhkan lagi hubungan kami semua hehe..Sekarang masing2 da 25 tahun.Lebih kurang 12 tahun kitorang berkawan..lama tu bukan kejap hehe..

Kenapa diorang ni my BFF?

Kenapa?coz banyak benda yang kitorang share, yorokobi moo , kanashimi moo (happiness & sadness),
susah senang sama-sama,saling backup membackup between each other heheh..saling jaga nama baik,saling tegur menegur kalau ada yang wat silap,wooww!banyak ahh kenangan2.nak cite memang tak kan abis..huhu..paling utama,merekalah kawan sefikrah,seaqidah..hope moga our friendship last forever..UHIBBUKUMFILLAH..SAYANG U ALL KERANA ALLAH!

2 comments:

Siti Noraisyah said...

Join jugak akhirnye.. hehe.. Thanks n Gud Luck k!

iqa sensei said...

hehe yup..thanks sbb invite

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...