Thursday, December 02, 2010

tadaima!i'm home.....

alhamdullillah akhirnye dpt gak aku mengaktifkan blog aku ni yg mmg x prnh aktif...dr bln brp aku brenti x tulis apa2 entry heheh...template pun aku tukar..aku pkai template anime faveret aku,BLEACH..:)sbb sblm2 ni xde 'mood' sgt nk tulis2 kt blog nih...skg ni tgh dlm mood cuti sekolah,so duk umh je la tp x sepenuhnye duk umah coz nnti ade mcm2 program yg aku kna attend,alhamdullillah..msa mgu lps 27-28hb aku bru meluangkan masa utk rehlah brsama anak2 murid aku tahun 6...tu la last nk sama2 ngn diorang...x sangka da abis dah tugas aku sbg guru kls diorang..ni le 1st time aku jd guru kls tahun 6...best gak..walaupun diorang ni ade yg nkl2 tu,well biasela da nma murid kan...sabo je la..da duk umah ni rasa rindu lak kat diorang..ade ke x antara diorang tu yg rindu kat aku?haha..i juz wonder..(perasan tul)alhamdullillah akhirnye sume da settle...brdebar lak wait thn dpn 2011..adakah aku kena jd guru kls mana2 tahun lak?dunno?kt bawah ni ade le sket gambo2 aku ngan diorang ni..sj remind our memories hehe..






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...